سال جدید برای تمرین و ورزش آماده شوید. در زندگی های امروز، برای بیشتر مردم پیدا کردن زمان مناسب برای تمرین و فعالیت ورزشی، و یا حتی شروع این مسیر دشوار است.

برای تمرین آماده شوید.

سال جدید برای تمرین و ورزش آماده شوید. در زندگی های امروز، برای بیشتر مردم پیدا کردن زمان مناسب برای تمرین و فعالیت ورزشی، و یا حتی شروع این مسیر دشوار است. ما در این نوشتار به شما کمک خواهیم کرد، تا مراحل مهم را برای شروع تمرین برداشته و برای رفتن به باشگاه بیشتر ترغیب شوید. پس نوشتار ما را دنبال کنید.

برای تمرین اماده شوید

نکاتی برای برنامه ریزی ورزشی

بعد از اینکه در باشگاهی مناسب، در زمانی که فعالیت های روزمره و کار شما اجازه میدهد، برای دوره ورزشی ثبت نام کردید، باید بتوانید این مسیر را تا آخر ادامه دهید و در میانه راه باز نمانید. نکته اصلی این است که تمرین و ورزش را به آهستگی و با صبوری شرع کرده، منتظر نتایج ناگهانی و راه های میان بر نباشید.

مطمئن شوید زمان مناسبی را به فعالیت ورزشی اختصاص داده اید. زمان اختصاصی تمرین شما، شامل رفت و آمد در مسیر، گرم کردن، تمرین، سرد کردن، دوش گرفتن و تغذیه بعد تمرین است.

در هنگام اولین تمرین، برنامه ریزی زمانی درستی انجام دهید. اگر شما سحر خیز هستید، زمان تمرینتان را برای صبح گذاشته و یا برعکس، اگر عصرها انرژی بیشتری دارید، ساعات تمرینتان را عصر بگذارید. شما باید عادت به تمرین و فعالیت ورزشی، وعده های غذایی سالم و جدید را به مرور شروع کنید، ولی حواستان باشد که تمرین و ورزش نباید با دیگر فعالیت های روزانه تداخل داشته و یا آن را تحت تاثیر قرار ندهد.

نکته: با برنامه ریزی در زمانی که حالتان مناسب نیست و یا آمادگی ندارید، شروع تمرین را برای خودتان دشوار نکنید.

برای تمرین اماده شوید

برخی کارهای مهم پیش از تمرین و تغذیه بعد تمرین

پیش از به خواب رفتن، مراحل زیر را در لیست قرار داده و آنها را چک کنید.

  • وسایل باشگاه را آماده کنید: لباس ها، حوله، هدفون، برنامه تمرینی و دیگر وسایل در کیف ورزشی بگذارید.
  • نهار را آماده کرده و یا برای آن برنامه ریزی کنید. چه نهار را آماده میکنید و چه از جایی تهیه میکنید حتما باید برای تغذیه بعد تمرین برنامه مهم و دقیقی داشته باشید.
  • پروتئین را فراموش نکنید. میوه، سبزیجات، مغزها، ماست یونانی و اسنک پروتئین انتخاب هایی خوب برای تغذیه بعد تمرین هستند.
  • برنامه تمرینی را فراموش نکنید، در تمرین هایتان خلاق باشید، استبداد به خرج ندهید. مطمئن باشید با این تمرین ها به هدفتان خواهید رسید.

ذهنیت همه چیز یا هیچ چیز را کنار بگذارید

تنها بخاطر خوردن ۵ تکه پیتزا در شب گذشته، و یا دیگر غذاهای پرکالری، که گاهی برای هرکسی پیش می آید، هیچ وقت همه چیز را خراب نکنید. این را بدانید که شکستن رژیم به معنای هدر رفتن تمام تمرین شما در طول هفته نیست. به جای آن از افراط در خوردن غذاهای پرکالری بپرهیزید و به تمرین و برنامه سالم غذایی بازگردید.

این را بدانید که برای هرکس و در هر تمرینی اشتباه کردن، از دست دادن تمرین، شکستن برنامه غذایی پیش می آید. مهم است که شما به عنوان فردی ثابت قدم که تمرین و برنامه غذایی سالم را وارد زندگی کرده در تصمیم استوار باشید. مطمئن باشید که نتیجه مناسب و خوبی خواهید گرفت.

برای تمرین اماده شوید

بلند مدت فکر کنید

مطمئن باشید، شما میتوانید بهار و تابستانی فوق العاده با ۶ ماه تمرین کردن داشته باشید. ولی مهم است که آن را در پاییز و زمستان رها نکنید. برای روی عادت های طولانی مدت تمرکز کرده، فعالیت ورزشی و تغذیه سالمتان را ادامه دهید. برنامه های تمرینی ساده را چک کنید، تا بتوانید حتی بدون دستگاه های باشگاه برخی از تمرین ها را انجام دهید تا به آنچه میخواهید برسید.

در این نوشتار ما به شما اطمینان خاطر دادیم که برای تمرین باید ثابت قدم بود و تمرکزی طولانی مدت داشت. تغذیه بعد تمرین اهمییت بسیاری دارد، ولی با یک وعده شکستن رژیم غذایی نگرانی به خود راه ندهید، تنها در ادامه مسیر استوار بمانید.

منبع: https://outandaboutnashville.com