برای تمرین آماده شوید

بسیاری از ما وقت کافی برای تمرین و ورزش را نداریم، ولی به دنبال زمان و فرصتی مناسب برای شروع هستیم. حالا که سال جدید آغاز شده، باید برای رسیدن به اهداف و رویاهای ورزشی تان برای تمرین آماده شوید.

برای تمرین آماده شوید

بسیاری از ما وقت کافی برای تمرین و ورزش را نداریم، ولی به دنبال زمان و فرصتی مناسب برای شروع هستیم. حالا که سال جدید آغاز شده، باید برای رسیدن به اهداف و رویاهای ورزشی مان آماده باشیم. اگرچه شروع کردن هر فعالیتی، میتواند زمان بر و دشوار باشد. ولی ما در این نوشتار، برای شما در ادامه مراحلی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به دوران فیتنس و ورزشی خودتان بازگشته و کل سال با آن همراه باشید.

برای تمرین آماده شوید

برنامه درست و علمی بچینید

برای شروع تمرین، اگر میخواهید عضله بسازید و یا چربی های غیر مفید را از دست بدهید، ابتدا باید یک برنامه ورزشی داشته باشید. به این ترتیب شما برای  ورزش کردن، اطمینان بیشتری خواهید داشت، از سوی دیگر وقتی پس از مدتی نتایج برنامه تمرینی تان را ببینید، برای ادامه دادن راغب تر خواهید شد. اگر به تازگی تمرین و ورزش را شروع کرده اید، به آرامی و با هفته ای ۲ تا ۳ جلسه شروع کنید. استرس نداشته باشید و بدانید یک شبه قهرمان و متخصص نخواهید شد. اما مطمئن باشید که با ادامۀ فعالیت نتیجه خواهید گرفت.

نکته:  حتما به یاد داشته باشید، که برای هر برنامه ورزشی و غذایی جدید، حتما باید با متخصصان مشورت کنید. برنامه تمرینی را با پزشکتان چک کنید و مطمئن شوید که برای شروع تمرین جدید، به اندازه کافی سالم و آماده هستید. اگر در این زمینه تجربه ندارید، مشورت اولیه با متخصصان این حوزه ضروری است.

به خرید مواد غذایی سالم بروید

به جای خرید مواد غذایی نیمه آماده، فراوری شده و یا بسته بندی، یخچال منزلتان را با میوه ها، سبزیجات و مواد پروتئینی پرکنید. غذاهای فراوری شده شاید پخت راحتی داشته باشد، ولی کالری زیادی داشته و نمیتواند برای طولانی مدت شما را سیر نگه دارد. در صورتی که میوه و سبزیجات هر فرد سالم و ورزشکاری را برای مدت طولانی، تنها با مواد غذایی کم کالری سیر نگه میدارد. اگر وقت آشپزی ندارید، از کمپانی ها و رستوران های تهیه غذای آماده کمک بگیرید. اجازه ندهید، بهانه زمان شما را از خوردن غذای سالم منع کند.

با باشگاه رفتن و تمرین آشتی کنید

برای تمرین آماده شوید

به باشگاه بروید و برای یک برنامه ورزشی ثبت نام کنید. اگر برنامه داشته باشید، میتوانید از وسایل و دستگاه های باشگاه استفاده کنید. این مورد میتواند ترس اولیه شما را، در ورود به محیطی جدید برای تمرینان و تجربیاتی که تا به حال نداشته اید، کاهش دهد. از سوی دیگر ما پیشنهاد میکنیم، اگر برای نخستین مرتبه  به باشگاه میروید، در روزهایی که تعطیل هستید، این کار را انجام دهید. مثلا آخر هفته و یا ساعات وسط روز در بیشتر باشگاه ها زمانی تقریبا مناسب و خلوت است، که میتوانید در این ساعات به آنجا مراجعه کنید. این مهم میتواند شما را مطمئن کند که تحت فشار ساعات کاری تمرین نمیکنید، و میتوانید از زمانتان برای یادگیری و فعالیت ورزشی مفید و مناسب استفاده کنید.

ورزش و تمرین باید حتما طبق برنامه باشد

دقیقا مانند یک تجارت، قرار ملاقات، رفتن به تولد و یا قرار شام، برنامه ورزشی تان را در تقویم یادداشت کنید. یادداشت کردن در تقویم شما را برای فعالیت و تمرین مشتاق نگه میدارد.

برای تمرین آماده شوید

زندگی امروزه ما برای توسعه فردی بیشتر از هر وقت دیگری به تمرین و ورزش نیاز دارد، پس برای تمرین آماده شوید، به نزدیک ترین باشگاه بروید و برای یک دوره برنامه ورزشی ثبت نام کنید. هر شروعی در ابتدا قطعا دشوار خواهد بود، ولی با مداومت در انجام برنامه ورزشی، فکر کردن به نتیجه و البته با دنبال کردن مراحلی که ما در این نوشتار به شما گفتیم، قدم های اولیه تمرین را به راحتی برداشته و نگران نباشید.

منبع: https://outandaboutnashville.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست