سوالات متداول

فعالیت موسسه در چه زمینه هایی است؟
آیا استفاده از مطالب آموزشی سایت رایگان است؟
چگونه برای شرکت در دوره های آموزشی اقدام کنیم؟
چه اطلاعاتی برای ثبت نام و شرکت در دوره ها لازم است؟
دوره را رزرو کردم و الان قصد انصراف دارم
شیوه پرداخت هزینه برای شرکت در دوره به چه صورت است؟
چگونه برای ثبت شکایت اقدام کنم؟
زمان انتظار برای تشکیل دوره آموزشی چقدر است؟
فعالیت موسسه در چه زمینه هایی است؟

مسائل فردی و گروهی کارکنان و مدیران، به‌دلیل توسعه نیافتگی حل نمی‌شود. توسعه فردی و گروهی، مشکلات سازمانی را کاهش می‌دهد. در همبستگی خلاق شما هر آنچه برای توسعه فردی و گروهی به آن نیاز است را خواهید یافت.

در حال حاضر در مؤسسه، تیمی حدود ده نفر به ترویج فرهنگ آگاه‌سازی، تعهد و توسعه انسان هزاره سوم مشغولند. ما از مربیان به جای مدرسان استفاده می کنیم! یعنی افرادی که مجری دوره های آموزشی هستند و صرفاً تئوری پردازی نمی کنند. جنبه های پرورشی بیشتر از آموزشی، مورد توجه ماست. تیم اجرایی مؤسسه ۵ نفر و مربیان ۱۳ نفر هستند. دوره و کارگاه های مؤسسه، کاربردی و عملی است و آنچه ارایه می کنیم قبلاً تمرین و اجرا شده است.

آیا استفاده از مطالب آموزشی سایت رایگان است؟

استفاده از مطالب و محتوای آموزشی وب سایت با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد

چگونه برای شرکت در دوره های آموزشی اقدام کنیم؟

1- مخاطب گرامی، وقتی که شما دوره ای را پسند کردید و قصد شرکت در آن را دارید. در اولین قدم باید در وب سایت عضو شوید تا بتوانید دوره را رزرو کنید

۲- برای رزرو دوره به صفحه آن مراجعه کنید و بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید

۳- مراحل تسویه حساب را طی کنید و با استفاده از کارت بانکی دارای رمز دوم، مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کنید. این مبلغی که شما می پردازید پیش پرداخت برای رزرو دوره می باشد.

۴- الان شما ثبت سفارش کردید و این سفارش توسط کارشناسان موسسه پردازش می شود.

۵- کارشناسان موسسه با شما تماس خواهند گرفت و برای شرکت در دوره و زمان و مبلغ باقیمانده با شما هماهنگی لازم را انجام می دهند

۶- ثبت سفارش به صورت تک نفره، چند نفره یا سفارش یکجا کل دوره می باشد. اگر شما دوره را به صورت “سفارش یکجا” یعنی خرید کل ظرفیت دوره رزرو کنید می توانید از تخفیف خوبی برخوردار شوید

۱۵px

چه اطلاعاتی برای ثبت نام و شرکت در دوره ها لازم است؟

کاربر گرامی برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی لازم است که اطلاعات دقیق زیر را در موقع ثبت نام یا ثبت سفارش وارد کنید:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره موبایل
  • ایمیل در دسترس
  • آدرس
دوره را رزرو کردم و الان قصد انصراف دارم

کاربر گرامی در صورت قصد انصراف دوره لطفا با ایمیل یا شماره تماس موسسه ارتباط برقرار کنید. برای انصراف ۱۰ درصد از مبلغی که پرداخت کردید کسر شده و مابقی برای شما واریز خواهد شد.

شیوه پرداخت هزینه برای شرکت در دوره به چه صورت است؟
پرداخت اینترنتی برای رزرو دوره

مخاطب گرامی، وقتی که شما دوره ای را پسند کردید و قصد شرکت در آن را دارید اول پیش پرداختی برای رزرو دوره از شما گرفته می شود که این پرداخت به صورت اینترنتی بوده و توسط کلیه کارت های بانکی عضو شتاب از طریق درگاه اینترنتی پی قابل انجام است. پس از پرداخت هزینه رزرو، جزییات دوره و فاکتور رسید پرداختی شما برایتان ایمیل می شود.

پرداخت مابقی مبلغ به صورت حضوری و از طریق کارت بانکی

پس از اینکه شما دوره آموزشی را رزرو کردید کارشناسان با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را با شما انجام خواهند داد.

سپس مابقی مبلغ دوره وقتی که شما برای شرکت در دوره به صورت حضوری تشریف آوردید، از شما گرفته خواهد شد.

چگونه برای ثبت شکایت اقدام کنم؟

برای ثبت شکایت می توانید از این لینک استفاده کنید. برای پیگیری ثبت شکایت باید اطلاعاتی مانند شماره موبایل و ایمیل را وارد کنید

بعد از ثبت شکایت، پیام شما توسط کارشناسان موسسه بررسی شده و برای رفع مشکل با شما تماس گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است شکایت های بی هدف و بیهوده مورد اثر واقع نخواهند شد.

زمان انتظار برای تشکیل دوره آموزشی چقدر است؟

شما با ثبت سفارش و رزرو دوره در صف انتظار قرار می گیرید. دوره های آموزشی موسسه وقتی تشکیل می شوند که ظرفیت حداقل هر دوره تمکیل شده باشد. زمان انتظار با توجه به دوره انتخابی متغیر می باشد. این زمان بیشتر از ۲۰ روز کاری نخواهد بود.

در صورتی که دوره مورد نظر شما به ظرفیت حداقل نرسد پس از گذشت ۲۰ روز هزینه ای که برای رزرو آن پرداخت کردید به صورت کامل به شما برگردانده خواهد شد.

در صورتی که سوال مورد نظر در لیست بالا نبود لطفا سوال خود را با استفاده از فرم زیر به اطلاع ما برسانید تا کارشناسان موسسه بررسی کنند. مرسی
فهرست